O tym nie zapomnij!
Dobrowolna klauzula do CV 2023! Aktualna
Zgodnie z RODO, jeśli zgadzasz się, aby Twoje dane osobowe zostały w jakikolwiek sposób i gdziekolwiek wykorzystane, musisz zrobić to dobrowolnie i świadomie. Dlatego pamiętaj, aby Twoja klauzula w CV dostosowana była do wymogów RODO. Poniżej klauzula do CV 2023 r.
Klauzula do CV 2023! Aktualna. Dobrowolna klauzula w CV
Twoja klauzula powinna zostać napisana w sposób jasny i zrozumiały, tak, aby wynikało z niej, na co dokładnie się zgadzasz. Dlatego najlepiej napisać ją w następujący sposób:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w związku z rekrutacją w firmie XYZ (tutaj wpisujesz nazwę firmy) na stanowisko ABC (tutaj nazwa stanowiska).
Zgodnie z RODO, po takiej klauzuli i przeprowadzonej rekrutacji, pracodawca ma obowiązek usunąć Twoje CV. Jeśli jednak chciałbyś, aby było ono przechowywane do czasu kolejnych rekrutacji, napisz:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w firmie XYZ (tutaj wpisujesz nazwę firmy) zarówno w związku z rekrutacją na stanowisko ABC (tutaj nazwa stanowiska) jak i w związku z przyszłymi rekrutacjami.
Klauzula do CV 2023! Aktualna. Dobrowolna klauzula w CV
Może być również tak, że w ofercie pracy (a od początku mówimy, że absolutnie najważniejsze jest dokładne przeanalizowanie oferty na stanowisko, o które się starasz — KLIK) pracodawca zamieścił treść klauzuli, którą powinieneś zamieścić w CV. Skopiuj ją więc z oferty pracy i wpisz w swój życiorys.
Klauzula do CV 2020! Aktualna. Dobrowolna klauzula w CV
Zapamiętaj, że najważniejsze w klauzuli jest to, by była ona napisana w sposób jasny i klarowny. Musisz dokładnie zaznaczyć, na co się zgadzasz. Chodzi o to, byście zarówno Ty, jak i osoba rekrutująca, mieli świadomość wyrażonych zgód.
Klauzula do CV 2020! Aktualna. Dobrowolna klauzula w CV
Jeśli zastanawiasz się, w jaki sposób aplikować o pracę, przeczytaj koniecznie naszą instrukcję. Udowadniamy, że w całym procesie rekrutacyjnym to nie CV jest najważniejsze, a Ty. Pokazujemy, jak powinieneś w procesie rekrutacyjnym budować świadomość własnej marki, i dlaczego jest to tak niesamowicie ważne.